Profiel —

Met meer dan tien jaar ervaring op het gebied van on- en offline marketing ben ik — Sander Bellinga — de perfecte kandidaat voor een langdurige samenwerking. Ik kan mijzelf omschrijven als ambitieus, vindingrijk, nauwkeurig en bovenal loyaal. Ik meet mijn eigen succes aan de hand van uw succes. Pas wanneer u tevreden bent over de inzet van mijn product of dienst, ben ik dat ook.

website2

netwerk van specialisten —

Ik werk hecht samen met een netwerk van specialisten. Samen met hen verzorg ik de realisatie van uw project. Ik werk voornamelijk samen met programmeurs en videospecialisten maar zo nu en dan ook met zoekmachinespecialisten en beroepsfotografen.
Deze inzet en combinatie van specialisaties levert uitstekende producten op. Door deze samenwerkingen is het mogelijk om de kosten van de opdracht te drukken. Hierdoor heeft u een goed product voor een passende prijs.

Doelgroep —

Mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit internetondernemers en onderwijskundige organisaties. Voor de internetondernemers ontwikkel ik webwinkels en online platforms. De onderwijskundige organisaties bestaan uit educatieve uitgeverijen, onderwijsconsultants en e-learningspecialisten. Voor hen ontwerp ik digitale leeromgevingen en maak ik videoproducties. Daarnaast help ik starters in het MKB aan huisstijlen en websites.

— Historie —

(2010 - 2016)
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016

In dit jaar heb ik Inspirify opgericht. Toentertijd ‘Sander Bellinga’ genaamd. Voor het eerst trad ik naar buiten als specialist op het gebied van websiteontwikkeling. Destijds ontwierp ik veelal websites voor lokale ondernemers. Zelf had ik een eenvoudige portfoliowebsite bestaande uit een kleine selectie van reeds voltooid werk.

Mijn eenmanszaak groeide snel en ik besloot dat ik niet meer naar buiten wilde treden als zzp’er maar als professioneel reclamebureau. De handelsnaam Inspirify werd toegevoegd aan de eenmanszaak en tot op heden profileer ik mijzelf binnen de marketingbranche met deze naam. De visie achter deze naam is het inspireren en motiveren van mijn klanten om – met behulp van mij – hun doelstellingen met succes te bereiken.

 

In dit jaar besloot ik voltijd aan het werk te gaan voor mijn eenmanszaak. Na mij gespecialiseerd te hebben in merkenmanagement tijdens mijn studie Communicatiesystemen waaraan ik in 2012 afstudeerde, wijdde ik mijn volledige aandacht aan ontwerp, ontwikkeling en advies op het gebied van nieuwe media. Mede om deze reden vond ik dat mijn bedrijfswebsite niet meer voldeed aan de hedendaagse trends en ontwikkelde ik een nieuwe en uitgebreidere website.

 

In 2013 begon ik met de ontwikkeling van webwinkels. Het begon met een kleine webwinkel waar Amerikaanse tijdschriften werden verkocht. Vervolgens werd de eerste grote webwinkel ontwikkeld met gezondheidsproducten. Dezelfde klant besloot daarna nog twee webwinkels door mij te laten ontwikkelen. Deze webwinkels worden tot op heden maandelijks onderhouden en verbeterd. Sindsdien ontwikkel ik met regelmaat webwinkels.

In 2014 breidde ik mijn diensten uit met videoproducties. Verspreid over heel Nederland maakte ik opnames op basisscholen voor e-learningmodules ten behoeve van de professionalisering van het onderwijs. Later werden er ook video’s gemaakt voor commerciële organisaties. Dit is naast websiteontwikkeling inmiddels een van mijn hoofdactiviteiten.

In 2015 was ik veel bezig met het uitbreiden van mijn diensten en het starten van eigen projecten. Ik ontwikkelde verscheidene eigen websites en webwinkels in samenwerking met productleveranciers. Daarnaast verdiepte ik mij in nieuwe programmeertalen op het gebied van e-commerce. Mijn vaste klantenbestand groeide en nieuwe klanten meldden zich wekelijks.

Momenteel werk ik een vast aantal uren voor een aantal van mijn klanten. Dit om hen de vrijheid te geven om gebruik te maken van mijn diensten, wanneer ze dat willen en met welk doeleind dan ook. Zolang het marketingwerkzaamheden betreft, kunnen ze mij binnen de ingekochte uren hiervoor inzetten. Daarnaast ben ik actief bezig met het worden van mediapartner van een goed doel, waarover later meer bekend wordt gemaakt.